9 συνήθειες για να πάντα ένα λαμπερό και υγιές δέρμα

φροντίδα προσώπου σε όλες τις ηλικίες

Όταν ήμουν 20 χρονών, η ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας μου δεν περιελάμβανε τίποτα άλλο παρά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ, βαζελίνη για ξηρά χείλη και περιστασιακή θεραπεία ακμής. Λοιπόν, είναι καλό που γινόμαστε σοφότεροι με την ηλικία!

Γύρω στα 25, συνειδητοποίησα ότι η διατήρηση του λαμπερού δέρματος θα χρειαστεί λίγη δουλειά. «Η φυσική διαδικασία γήρανσης ξεκινά συνήθως στα τέλη της δεκαετίας του 20 / αρχές της δεκαετίας του ’30», λέει η Amy Perlmutter, MD, δερματολόγος με πιστοποίηση από το συμβούλιο στο New York Dermatology Group.

Το κολλαγόνο αν και είναι μια απαραίτητη πρωτεΐνη του οργανισμού δυστυχώς, μειώνεται αισθητά με το πέρασμα των χρόνων, ειδικά μετά τα 35, παίρνοντας μαζί της τη φρεσκάδα και νεανική μας όψη. Τα πρώτα σημάδια από τη μείωση κολλαγόνου στον οργανισμό γίνονται αισθητά στο δέρμα, τις αρθρώσεις, τα μαλλιά, τα νύχια και τα οστά, ενώ είναι κυρίως φανερά στις γυναίκες.

Τώρα, δεν φεύγω ποτέ από το σπίτι χωρίς να εφαρμόσω τον serum μου και ένα αντηλιακό SPF 30 (αλλά τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ παραμένουν στο κομοδίνο μου γιατί είμαι τεμπέλα μερικές νύχτες 😉).

Η διατήρηση του καλύτερου δέρματος ξεκινά με την εκμάθηση καλών συνηθειών και με τα σωστά προϊόντα.

Και ξέρω τι σκέφτεστε! Δεν έχω χρόνο ή χρήματα για μια μακρά ρουτίνα περιποίησης δέρματος 9 βημάτων. Αλλά η φροντίδα της επιδερμίδας σας δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη. Η δέσμευση σε αυτές τις 9 υγιείς συνήθειες στα 20 σας θα σας κρατήσει για πάντα νέες.

Μπορείτε να με ευχαριστήσετε αργότερα!

Εδώ είναι μια προσαρμοσμένη ρουτίνα περιποίησης δέρματος για τα 20, 30, 40 και 50.

Πλύνετε το πρόσωπό σας αντί να χρησιμοποιείτε μαντηλάκια ντεμακιγιάζ όλη την ώρα.

Ενώ τα μαντηλάκια προσώπου είναι μια καλή γρήγορη λύση, τίποτα δεν είναι καλύτερο από το πλύσιμο του προσώπου σας με ένα μαλακό σαπούνι και νερό. Μπορεί να φαίνεται σαν ένα απλό ζήτημα, αλλά είναι σημαντικό να καθαρίζετε το δέρμα σας κάθε μέρα.

“Απορρίπτουμε 50 εκατομμύρια δερματικά κύτταρα την ημέρα”, λέει η Mona Gohara, MD, δερματολόγος πιστοποιημένη από το διοικητικό συμβούλιο.

Εάν δεν πλένεις και δεν απολέπιζες, τότε όλα οσα θα κάνεις για να βοηθήσεις το δέρμα σου, δεν πρόκειται να είναι αποτελεσματικά. Θα καθίσουν εκεί σαν ένα στρώμα σκόνης.

Βεβαιωθείτε ότι όταν επιλέγετε ένα καθαριστικό, γυρίζετε το μπουκάλι για να δείτε τα συστατικά. Sos: Ορισμένα προϊόντα έχουν τα ίδια αφρώδη θειικά άλατα με το σαπούνι πιάτων……. ουάου!

Αναζητήστε φυσικά επιφανειοδραστικά και ενυδατικά συστατικά.

αντηλιακό παντά και όλο το χρόνο

Συνηθίστε να φοράτε αντηλιακό κάθε μέρα – και μιλάω σοβαρά!

Σας φαίνεται υπερβολικό ε; Αλλά είναι πραγματικά το πιο σημαντικό βήμα σε μια ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας. Γνωρίζεται ότι το 90% της γήρανσης του δέρματος προέρχεται από μη προστατευμένη έκθεση στην υπεριώδη ακτινοβολία; Το να περνάς χρόνο στον ήλιο χωρίς προστασία αυξάνει επίσης τον κίνδυνο καρκίνου του δέρματος.

Έτσι, είναι σημαντικό να βρείτε ένα προϊόν που να ταιριάζει στην καθημερινή σας ρουτίνα.

Εφαρμόστε έναν αντιοξειδωτικό ορό κάθε πρωί για την προστασία του δέρματος από τη ρύπανση και τις ελεύθερες ρίζες.

«Όπως όλα τα αντιοξειδωτικά, η βιταμίνη C μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών από όλους τους περιβαλλοντικούς παράγοντες, όπως η ρύπανση και η βλάβη από τον ήλιο», λέει ο δερματολόγος Dennis Gross, M.D.

Δοκιμάστε να εφαρμόσετε έναν ορό με βιταμίνη C κάτω από το αντηλιακό σας. Όχι μόνο θα ενισχύσει την προστασία του SPF σας, αλλά έχει και ιδιότητες που φωτίζουν το δέρμα.

Δοκιμάστε το……

φρουτα για βιταμίνες

Μάθετε να αντιστέκεστε στην επιθυμία να σπάσετε κάθε σπυράκι!

Η ικανοποίηση που παίρνετε όταν πειράζετε ένα σπυράκι δεν αξίζει το ενδεχόμενο μόνιμων ουλών. Αντισταθείτε! Η σωστή αντιμετώπιση είναι το Α και το Ω.

Διαβάστε σχετικό άρθρο για την αντιμετώπιση της ακμής.

κοιμηθείτε σωστα

Προσπαθήστε να κοιμηθείτε τουλάχιστον επτά ώρες τη νύχτα.

Ο ύπνος είναι φάρμακο! Επτά έως οκτώ ώρες ύπνο τη νύχτα θα σας βοηθήσει να έχετε ένα καθαρό δέρμα – μεταξύ των άλλων εκπληκτικών πλεονεκτημάτων!

Εάν δεν κοιμάστε σωστά, τα επίπεδα κορτιζόλης σας μπορούν να αυξηθούν. Και όταν τα επίπεδα κορτιζόλης ανεβαίνουν προάγουν φλεγμονή στο δέρμα σας.

Φάτε έχοντας κατά νου το δέρμα σας.

Η διατροφή σας μπορεί να επηρεάσει την εμφάνιση του δέρματός σας. Έτσι, βάλτε στη διατροφής σας τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (άγριος σολομός), βιταμίνη Ε (σπόροι και ξηροί καρποί με μέτρο) και ψευδάργυρο (στρείδια) μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το πρόσωπό σας καθαρό και λαμπερό.

Βιταμίνες, βιταμίνες, βιταμίνες. Η καλύτερη πηγή βιταμινών είναι τα φρούτα ΜΗΝ τα ξεχνάτε ποτέ!

Αγαπήστε τα χέρια σας. Ενυδατώστε τα

Γνωρίζετε ότι το πρόσωπό σας δεν είναι η μόνη περιοχή που χρειάζεται προσοχή; Τα χέρια και ο λαιμός σας αξίζουν επίσης αγάπη!

Οι δερματολόγοι σκέφτονται το πρόσωπο, το λαιμό και το ντεκολτέ ως μονάδα περιποίησης δέρματος – και έτσι πρέπει. Βεβαιωθείτε ότι έχετε επεκτείνει όλους τους ορούς, τις κρέμες, τις μάσκες και το αντηλιακό και στον λαιμό σας.

Είναι επίσης σημαντικό να προσέχετε το δέρμα στα χέρια σας. Όλοι σας έχετε δει χέρια γεμάτα πανάδες. Είναι το αποτέλεσμα του υπεριώδους φωτός που έρχεται από το παράθυρο του αυτοκινήτου σας και όχι μόνο. Έτσι, φροντίστε να εφαρμόζετε (και να εφαρμόζετε ξανά και ξανά) αντηλιακή στα χέρια σας.

Μερικά άλλα σημεία που παραβλέπονται / ξεχνιούνται: το κούτελο δίπλα στο τριχωτό της κεφαλής, οι κορυφές των αυτιών και τα χείλη.

Απολέπιση σε τακτική βάση.

Η απολέπιση δεν χρειάζεται να είναι ένα επίπονο βήμα περιποίησης της επιδερμίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάτι τόσο απλό όσο μια πετσέτα μικροϊνών (ναι, η ίδια που χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό των αυτοκινήτων) για να απαλλαγείτε από τα νεκρά κύτταρα του δέρματος.

Χημικά απολεπιστικά με συστατικά όπως γλυκολικό και γαλακτικό οξύ μπορούν επίσης να φωτίσουν την επιδερμίδα. “Τα χημικά απολεπιστικά αφαιρούν τα ανώτερα στρώματα του δέρματος αποδυναμώνουν τα λιπίδια που τα συνδέουν, αφαιρώντας έτσι τα θαμπά και νεκρά κύτταρα του δέρματος, αποκαλύπτοντας τα υγιή δερματικά κύτταρα”, λέει ο Dendy Engelman, M.D. Δοκιμάστε το ……

Η μάσκα προσώπου επίσης πολύ σημαντική. Σφίγγει τους πόρους και κάνει βαθύ καθαρισμό.

καταπραΰνετε τα κουρασμένα μάτια

Χρησιμοποιήστε ένα προϊόν με υαλουρονικό οξύ για να καταπραΰνετε τα κουρασμένα μάτια.

Το υαλουρονικό οξύ έχει την ικανότητα να συγκρατεί νερό. Είναι ένας υπέροχος “ενυδατωτής” για το δέρμα, οπότε σίγουρα θα βοηθήσει με τις λεπτές γραμμές. Έτσι, όταν τα μάτια σας φαίνονται λίγο κουρασμένα μετά από πολύ καιρό νυχτερινή εργασία (ή πάρτι), χρησιμοποιήστε μια κρέμα ματιών με αυτό το ισχυρό συστατικό.

Πολλές ενυδατικές κρέμες προσώπου είναι επίσης γεμάτες με υαλουρονικό οξύ, οπότε δεν χρειάζεται απαραίτητα να αγοράσετε ένα ξεχωριστό προϊόν – γιατί κανείς δεν χρειάζεται περισσότερα μπουκάλια το μπάνιο!

 


Σχετικά άρθρα

Πως να αντιμετωπίσετε φυσικά την ορμονική ακμή;

Γνωρίζετε για τις πιστοποιήσεις των φυσικών καλλυντικών προϊόντων;

Κεραλοιφή η θαυματουργή

Λεμόνι: 17 εκπληκτικές χρήσης που θα σας λύσουν τα χέρια


Σας ενημερώνουμε ότι δεν είμαστε γιατροί. Όλες οι πληροφορίες που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας, έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν την ιατρική επιστήμη. Σε προβλήματα υγείας, να συμβουλεύεστε πάντα τον θεράποντα ιατρό σας.

 

Αφήστε μια απάντηση